DETECTIVE HAPPAK


Detective Happak seorang detective yang cuma mengintip orang yang me-reka cerita tentangnya dan ber'gossip' mengenainya. Dia dulu seorang pelayan di kafe "Oldtown White Coffee for Happak Only". Dia tidak berkerja di situ sejak 2011 kerana dia merasakan bahawa dia telah diperli.                                          Dan mula lah pengembaraan Happak seorang Detective..
Nampaknya masa untuk Detective Happak membuka Facebook."Kali ni siapa yang berani?!" kata Detective Happak dengan genggaman penumbuk di tangan."Haa,ada sorang ni! Berani Ye? Siap mahu jumpa lagi!" kata Detective Happak dengan nada suara yang agak kuat!
        Apabila Detective Happak sudah sampai ke lokasi berikut, dia telah berjumpa dengan dua pemudi perempuan. Seorang daripadanya lari. Jadi, tinggal seorang perempuan yang sedang menggigil ketakutan.
"Padan muka! Berani sangat nak lawan dengan Detective Happak," kata Detective Happak sambil menepuk-nepuk dadanya.. Nampaknya.. Perempuan itu bukan mahu lawan Detective Happak. Tetapi, mahu membuka topeng Detective Happak..
RUPA-RUPANYA..DETECTIVE HAPPAK NI SEORANG PEREMPUAN..NAMA DETECTIVE HAPPAK SEBENARNYA Hafiah..
(PANDAINYA DETECTIVE HAPPAK! TAPI ..KITA JANGAN TUDUH-MENUDUH YE.. FIKIR MASAK-MASAK(THING COOK-COOK) DULU..)

( TUNGGU CERITA YANG BEST PADA HARI SETERUSNYA~ TAJUK : SI CILIK..YANG NI ADA BAB..TAPI ANSUR-ANSUR LAH YE xD )

DAH BACA? THANKS ^_^

No comments: